Heb je nog vragen? U vindt hier zeker wat u zoekt - of het nu gaat om levering, betalingsmogelijkheden of uw herroepingsrecht.

Bestellingen & Betalingen

Om organisatorische redenen kunnen wij geen telefonische bestellingen aannemen.‎ Onze website leidt u op een begrijpelijke manier door het bestelproces. U kunt bij ons betalen met creditcard, PayPal, Klarna of Google Pay. Voor meer informatie, zie onze pagina "Betalingsopties". Als je hulp nodig hebt bij je bestelling, staat ons klantenserviceteam voor je klaar om je te begeleiden en te adviseren tijdens ons bestelproces.

Sofortüberweisung:
Met de Klarna Sofortüberweisung kunt u eenvoudig en gemakkelijk uw aankoop betalen. Hiervoor wordt u na het bestelproces doorgestuurd naar Klarna en gevraagd om uw betalingsgegevens in te voeren.

Klarna factuur - betaal binnen 30 dagen:

Met Klarna 0% financiering kunt u binnen 30 dagen na verzending van de goederen op rekening betalen. Je ontvangt de factuur voor je aankoop via Klarna, die betaald dient te zijn voor de aangegeven betaaldatum.

Bij ons heeft u de mogelijkheid om te betalen met een Visa, Master Card of American Express creditcard. Hier vult u uw kaartnummer, de eigenaar van de creditcard, de geldigheid en de bijbehorende beveiligingscode in het betaalmasker in. Houd er rekening mee dat de transactie tot twee werkdagen kan duren en dat we pas kunnen beginnen met de productie van het artikel na ontvangst van de betaling.

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar support@outdoortoys.nl met de gegevens van je bestelling. Houd er echter rekening mee dat we soms veel verzoeken ontvangen en dat het tot 48 uur kan duren voordat je een antwoord op je bericht ontvangt. Natuurlijk proberen we altijd zo snel mogelijk op je verzoek te reageren.

Levering informatie

Alle bestellingen met een waarde van meer dan 50 € zijn gratis. Anders rekenen wij 12 € voor het transport van uw product.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging.Ook nemen de bezorgdiensten contact met u op zodra er meer informatie is over uw levering.

De levertijd varieert van product tot product. Informeer u goed naar de levertijd van uw gewenste product. Dit wordt daar geadverteerd.

Afhankelijk van de verzenddienst wordt u vooraf per e-mail of telefonisch op de hoogte gebracht wanneer de bezorging gepland is.

Als de opgegeven leverdatum niet geschikt is, neem dan contact op met de verzenddienst. Bij de expeditiedienst GLS heeft u de mogelijkheid om een parkeervergunning af te geven. Zij geven het pakket vervolgens af op de door u opgegeven locatie, die u eerder per e-mail hebt opgegeven.

Bij alle andere verzendserviceproviders moet u ter plaatse zijn voor bezorging.

Dit is weer afhankelijk van welk artikel je hebt besteld. Sommige items, zoals sandboxen, worden geleverd in een doos. Voor grotere artikelen, zoals speeltorens, kunnen er meerdere pakketten of een pallet zijn.

Grotere artikelen, zoals speeltorens en grote schommels, bezorgen wij tot aan de stoeprand door een expeditiebedrijf; dat wil zeggen dat artikelen worden uitgeladen bij de dichtstbijzijnde toegankelijke stoeprand.

Kleinere artikelen worden geleverd door een pakketdienst.

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen persoonlijk op te halen.

Maak je geen zorgen, je bestelling wordt vaak door twee verschillende leveranciers verwerkt. Het kan zijn dat het ene deel van je bestelling eerder geleverd wordt dan het andere. Hoogstwaarschijnlijk komt de rest van je bestelling 2-3 werkdagen later aan. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via support@outdoortoys.nl.

In dit geval plannen onze leveranciers zo snel mogelijk een nieuwe levering in. Controleer uw e-mails (ook in de spammap) en uw telefoon op (onbekende) bellers. Als u meerdere afleverpogingen mist en het artikel als onbestelbaar aan ons wordt geretourneerd, zullen we u terugbetalen of de bestelling opnieuw verzenden. In het laatste geval wordt echter een vergoeding in rekening gebracht die de kosten van leveringspogingen, retourzending en administratiekosten omvat.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn bedraagt veertien dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen in bezit heeft genomen.Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Rebo International GmbH, Bahrenfelder Chaussee 49, 22761 Hamburg, Duitsland, support@outdoortoys.nl) door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om deze overeenkomst te herroepen. termijn is verstreken, volstaat het om de mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de volgende overeenkomst, tenzij anders overeengekomen tussen de partijen:

Overeenkomsten voor de levering van goederen die niet geprefabriceerd zijn en voor de productie waarvan een individuele keuze of bepaling door de consument doorslaggevend is of die duidelijk op maat zijn gemaakt op de persoonlijke wensen van de consument worden afgestemd.

Als u deze overeenkomst annuleert, betalen wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief leveringskosten, onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen terug. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht. We kunnen weigeren u terug te betalen totdat we de goederen hebben teruggekregen of totdat u hebt aangetoond dat u de goederen in goede staat hebt teruggestuurd. Zodra u schriftelijk heeft opgezegd, zullen wij u onmiddellijk informeren over het adres waarnaar de goederen kunnen worden geretourneerd. De goederen moeten dan onmiddellijk worden teruggestuurd en in elk geval niet later dan veertien dagen vanaf de dag waarop u ons op de hoogte hebt gesteld van de annulering van dit contract. De termijn is gehaald als u de goederen voor het einde van de termijn van veertien dagen opstuurt. U draagt de directe kosten voor het terugzenden van de goederen. U hoeft alleen te betalen voor eventuele waardevermindering van de goederen als deze waardevermindering te wijten is aan de behandeling van de goederen die niet noodzakelijk is voor de inspectie van de staat, eigenschappen en werking van de goederen.

Geeft terug

Als je een artikel retourneert, ongeacht de reden, moet het goed verpakt zijn. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het artikel goed is verpakt. Als ophalen hierdoor niet mogelijk is, brengen wij u de kosten hiervan in rekening. Wij raden u ten zeerste aan de doos waarin het artikel is aangekomen te bewaren.

We bieden gratis levering aan, maar om onze prijzen zo laag mogelijk te houden, kunnen we dit niet aanbieden voor retourzendingen/zendingen. Als u besluit het product niet te houden, bent u verantwoordelijk voor de retourzending en de kosten ervan. Wij helpen u hier graag bij en regelen het ophalen. De kosten brengen wij in mindering op het bedrag dat u vergoed krijgt. Deze kosten verschillen per artikel.