Hoeveel kost bezorging?

Alle bestellingen met een waarde van meer dan 50 € zijn gratis. Anders rekenen wij 12 € voor het transport van uw product.

Krijg ik een melding wanneer mijn artikel wordt verzonden?

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging.Ook nemen de bezorgdiensten contact met u op zodra er meer informatie is over uw levering.

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd varieert van product tot product. Informeer u goed naar de levertijd van uw gewenste product. Dit wordt daar geadverteerd.

Word ik vooraf geïnformeerd over de levering?

Dit hangt af van het artikel en de grootte ervan:

We leveren grotere artikelen zoals speeltorens en grote schommels per vrachtwagen of grote bestelbus aan de stoeprand; dit betekent dat de artikelen door de koerier worden uitgeladen bij de dichtstbijzijnde toegankelijke stoeprand van het afleveradres.

In de meeste gevallen brengt de koerier je van tevoren telefonisch op de hoogte van de levering. Zorg ervoor dat je bij het plaatsen van je bestelling een telefoonnummer opgeeft, zodat de koerier contact met je kan opnemen om de levering te regelen.

Kleinere artikelen worden binnen 3 tot 7 dagen na verzending bezorgd door een standaard koerier, zij kunnen je mogelijk niet van tevoren op de hoogte stellen van de levering.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verzonden?

Dit is weer afhankelijk van welk artikel je hebt besteld. Sommige items, zoals sandboxen, worden geleverd in een doos. Voor grotere artikelen, zoals speeltorens, kunnen er meerdere pakketten of een pallet zijn.Grotere artikelen, zoals speeltorens en grote schommels, bezorgen wij tot aan de stoeprand door een expeditiebedrijf; dat wil zeggen dat artikelen worden uitgeladen bij de dichtstbijzijnde toegankelijke stoeprand.Kleinere artikelen worden geleverd door een pakketdienst.

Kunnen bestellingen ter plaatse worden afgehaald?

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen persoonlijk op te halen.

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Maak je geen zorgen, je bestelling wordt vaak door twee verschillende leveranciers verwerkt. Het kan zijn dat het ene deel van je bestelling eerder geleverd wordt dan het andere. Hoogstwaarschijnlijk komt de rest van je bestelling 2-3 werkdagen later aan. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via support@outdoortoys.nl.